Julkalenderspremiär och mandarinragg :D !

Idag är det 1:a december vilket innebär att det är 23 mysiga dagar fram till den stora mys dagen :)
Bakade chokladkola igår på Ida´s initiativ faktiskt men den blev ingen kola direkt utan hemskt lös :P
Igår hade vi bålträning och hrl på idrotten och jag kan tala om att jag lyckades få träningsvärk i kroppen hehe .
Men idag har jag vart i skolan och när jag klev på min lilla buss här på lövholmen fick jag mig ett litet MANDARINRAGG på kanske 30 år som fullständigt osade askkopp om haha tog en stund innan jag lyckades springa ifrån honom lite fint sådär och sen var jag så trött när jag kom hem så det blev en liten tupplur som slutade med att jag vaknade 4:a timmar senare med dåligt samvete över att jag sovit bort hela dagen, men de var riktigt skönt !
Sedan högg jag mig in i min lilla söta chokladkalender och öppnade första luckan som en litet barn och idag var det ett tåg :) kvällen följdes av andra avenyn och nyheterna.

3 dagar kvar till winnerbäck i Leksand också och jag är då inte lite avundsjuk på en kvinnor som får se och lyssna till honom då, men jag får väll ta och ställa mig utanför hovet den 14:e och tjuvlyssna lite ivarjefall då ;) hehe



hade jätte gott och ta vara den här mysiga tiden! // Evelina

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Winnerbäck, inget att ha. ;)

2010-01-06 @ 14:38:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0