mulet och trist

Nu har det vart dåligt väder bra länge och jag är riktigt less på det. Förutom det så jobbar jag denna vecka och ligger just nu hemma i min säng och tar igen mig nu på min 2 timmars rast och på lördag kanske det bär iväg till malung på dansbandsveckan en kväll. Skulle ju inte alls sitta särskillt fel.
Förövrigt så håller jag på att bli lite nervös, jag har inte hittat någon lägenhet ännu och det är en månad tills jag måste flytta bara och innan det ska csn papperen skickas in, herregud.

Och i söndags fyllde min syster marina 18 år, GRATTIS! har aldrig sett någon som var så rädd när dom skulle öppna en chanpanjeflaska i lördags som hon var. Men ett gott skratt förlänger livet sägs det ju.

Hade gott och dansa lugnt// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0