Sommarfint och semester.

Nu har det gått några veckor på sommarlovet och jag saknar faktiskt redan klassen.
Men jag jobbar och står i på dagarna här förutom denna vecka 27 som jag åkte tillsammans med min familj först ner till göteborg och campade lite i tält två nätter och sprang runt på stan och shoppade och sedan till skara där man fick ligga lite mera bekvämt i stugornas sängar  jätte varmt och gott väder därnere, lite bränna fick man ju ivarjefall och helgen på vecka 26 som spenderades på Peace and love med lars,volbeat,tommy lee och massa mera gott, Grymt kul ,dock blire campingpass till nästa år.

Dessutom fick jag mitt antagningsbrev från antagningsnämden i stockholm nu och jag hade kommit in, letar förbrilt efter bostad så det är ju bara till att hojjta till om du har en säng till överst.

Ett stort tack dessutom till lina som var så snäll och go och fixade lite bättre design på min lilla blogg :) Jaja nu lär jag ta en liten ducsh och sen blire sängdags upp och jobba imorgon bitti så.

 Hade Så gott och tatt lugnt i sommarvärmen ! :) // Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0