Sweet dreams

Här sitter jag nu på min lilla lördags kväll och lyssnar på Sweet dreams- La Bouche vilket får mig att tänka på den gamla goda tiden på lågstadiet , har tänkt skriva något ett bra tagt men har inte tagit tag i mig själv och gjort de faktiskt.
För nån helg sedan så for jag upp till dalarna igen tillsammans med gotlänningarna, bodde hos ida första natta festade, dagen efter åt vi på china och sedan mot eftermiddagen/kvällen begav vi oss ut i enduro spåren och kollade in novemberkåsan, kan tala om att jag satte många rovor den kvällen.

Iövrigt har det nog inte händt allt för mycket,mamma fyllde år i onsdags,farfar i tisdags och johan i onsdags så var iväg på lite tårta till johan GRATTIS gott folk :), angelica hjälpte mig å fixa kålgruvan i torsdags TACK :), var barnvakt till lilla älsklingen igår natt och denna dagen har spenderats hos elin först för att sedan åka hem till mig och städa,diska och Evelinas cockalong, denna dagen blev det spaggetti och köttfärssås och det smakade riktigt väl. Nu sitter jag här och väntar på tommy och sen spenderas min lördag kväll här hemma.

Förövrigt mår jag bra nu, förutom att jag längtar efter dalarna riktigt  mycket nu. Men troligtvis så far jag dit upp snart igen :)                                                       


                                                                      



Hade supergott  // Matkungen Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0