Rörigt

Hallå där !

Nu har det gått några veckor igen, och angelica har flyttat hem till dalarna . Tråkigt må jag säga.
Förövrigt har jag haft lite trevligt besök i helgen och faktiskt äntligen fått träffa per igen, helt underbart var det ! :D

Ligger en aning efter i skolan nu och det känns väll sisådär kan jag tala om, men har ingen ork och lust alls att angagera mig längre. Känslorna är i kaos och jag har en fruktansvärd hemlängtan just nu. Till allt det trygga, håkan,sotis, familjen men framförallt vännerna :') men bara att kämpa på för på lovet kommer nämligen dalakvinnorna till storstan och gör mig sällskap en vända och sen far jag hem till furudal.

Idag har vi vart med klassen på älvsjömässan och kollat på "starta eget" , jag och östborg hade en väldigt seg start men fick frammåt slutet riktigt trevligt må jag säga. Sedan kom jag hem för att se lite på 2:an och kolla ur och bli upprörd, fy fan vilka konstiga åsikter föräldrarna i programmet hade och kärringen dessutom. Är det liksom inte bra att våra tonåringar får lära sig i skolan att det är väldigt nödvändigt att använda glidmedel vid analsex för att inte skada sin anal, och ska dom som lära ut använda ovardagligt språk bara för att det är i skolan, acceptera att svenska språket utväcklas sånnt här gör mig djupt irriterad, vuxna som är rädda för att sina barn/ungdomar ska förstå hur ett vanligt sexliv ser ut, att det finns annat än vaginalsex och att man har sex utan att vilja skaffa barn. Det är fullt normalt! Jisses, ja jag lär väll sluta innan jag yttrat mig för väl. I helgen blir det bio ivarjefall och sen får vi se vad som händer och sker.

Ha en underbar helg allahopa! // Evelina

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hejhej! hur mår vi här idag då?

2009-10-16 @ 14:40:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Tack så mycket för din kommentar! =)

2009-10-18 @ 21:01:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0