Kom änglar

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt. Graderna sjunker så fort överallt, den vackraste stunden i livet var den när ni kom.

Jisses, sitter på näthandelslektionen och längtar något oerhört till fredag då kvinnorna kommer :)
Kan inte riktigt koncentrara mig faktiskt, just för tillfället leker livet och tror inte att det kan bli så mycket bättre.
Hoppas dessutom stort nu på Lina, att hon fått in lite tomma steg i fingrarna och händerna :) .
Jaja, nu slutar lektionen lär nog ta mig en svängom till skotsköterskan nu tror jag :) 

Hade helt underbart// Evelina


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad härligt att höra att du mår bra :D själv är det rätt ok iaf... börjar bli sjuker tro jag :( å sen lite personliga problem som tynger,men sånt ordnar sig alltid!!!



planer för kvällen då?

2009-10-21 @ 16:56:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Kallt är förordet.. Ruskigt kallt! ^^

2009-10-30 @ 00:17:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0