hallihallå!

Nu är våren äntligen här och jag mår toppen :) . Blir nog flytt tillbaka till Dalarna nu till sommaren och till Stockholm dröjer det nog några år innan jag flyttar igen.

Min älskade lillasyster Hanna och så har jag Camilla som är här, just för tillfället ligger dom på mitt loft och slumrar (dom pallar väll inte stadsliv) ;) Idag har vi nämligen gått upp tidigt åkt in till globen för att kolla lite ticets sen gick vi till gullmars och for iväg till sickla för att kika lite vad som fanns att erbjudas sen blevé nacka forum och springa omkring där i någon timme förövrigt tänkte jag framföra et klagomål från min sida Bibiloteket har tagit bort sina gratis förvaringar! helt värdelöst! ivarjefall sen åkte vi hem till Syster Elin, då vi hamnade på pensionärs bussen men vi fick ivarjefall en guidning runt vid henriksdals området och vad som man genom ögat kan nå vid grönan,någon kvarn och nå mera tillsist kom vi hem till dom och så var vi ute i lekparken med emilia (har upptäck att jag hade en massa sand i tröjan,byxorna och håret, undrar hur det kan komma sig?) och sen åt  vi grillat som var MUMS! for hem till tumba och sen så har vi tagit det superlugnt!

Häromdagen satt Angelika och räknade ut att det var bara 40 Dagar kvar tills skolan slutar, jag längtar verkligen till sommaren nu och jag blir på så strålande gott humör av allt finväder ! Tror dock att jag ska fuska til och grunda sommarens solbränna med lite solarie först ;)




hade wonderbourn ! / Evelina


Kommentarer
Postat av: s

Fint att se dig glad...

Addar du min msn?

2011-05-23 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0