Januari börjar året

Oj hujeda mig vad tiden går fort, nu är det söndag och redan 17:e Januari och jag har ju som vanligt inte bloggat på över en månad :P
Fyllde ivarjefall 17 år nu i Tisdags och fick en massa skojjiga presenter, firade födelsedagen hemma hos syster istället för att sitta här hemma och sjunga för mig själv :)
Iövrigt har Lovet vart riktigt trevligt förutom magsjukan som hela familjen åkte på lagom till jul, Nyår spenderades i Falun och var en riktigt lyckad kväll med många kära återseenden.

Igår hade jag en liten middag här sedan jag fyllde år med Angelika och det blev riktigt gott med en förrätt bestående av skalade räkor,krabbsticks,creme fresh,hackad purjolök,dill och pressad citron irörd och påkletad på en varsegod! som jag styckade till lite snittsigt.
Varmrätten bestod av kyftpotatis i ungen med lite salt,peppar och basilika på , tunn benfri kotlett som jag tilllagade i stekpannan med lite salt,peppar och dragon på och till det hade jag gjort en vanlig varm beaniessås.
Efterätten bestod av två choklad och after eight muffins som jag varvat med lite handskalade mandariner och grädde som jag svichat ihop med lite creme fresh,socker och citron. Tröck ned allt i ett glas dekorerade med citronmeliss,after eight och skalad manrarin där oxå, sen ställde jag in de i frysen och lät de frysa till nästan lite glass. Mums vad gott de blev!
Gottedrinken efter efterätten blev en classiker gjord på apelsen jucie, fruktsoda och stravberry drinkmix, mmmm :D

Aja nu har jag gjort mig en smaskig creme fresh och krabb omelett som jag ska avnjuta till En annan del av köping :)

                                                             Haha mina tänder ser då gulare ut på bilden än vad dom är i verkligheten , med det bjuder jag på ;)


Ha en underbar kväll och ta hand om er // Evelina


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Tänder ser alltid gulare ut på bild, tacka blixten! Och grattis i efterskott. :D

2010-01-17 @ 23:17:08
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0