I brist på sömn..

Ja här ska man vara duktig och gå och lägga sig i tid, så kröp ned vid 9. Fortfarande   ligger jag här och inte kan sova. Och då jag besökte Facebook så uppmärksammade jag en bild på en flicka som var pimpad till max, Ioförsig ganska söt men dock fortfarande med en kaka smink i ansiktet, ett putande på läpparna sompåminner om något från en gammal sliskig porrfilm, en pouse som ser mycket o onaturlig och konstig ut och kläder som var på tok för små och skavde in överallt. Frågan jag ställer mig själv när jag ser dessa bilder är varför en sådan bild får så mycket mera likes än en normal bild där personen ifråga ser ut som sig själv? Allafall de flesta karlar man talar med framhäver och försöker förtydliga att de gillar söta och naturliga tjejer. Är det då kanske endast för att låta klok och bra? Nu menar jag inte att man ska lägga ut bilder på sig själv när man inte har duschat på en vecka i smutsiga kläder eller att det på något vis skulle vara fel att lägga upp bilder där man är sminkad och fixad för det är klart det är kul att känna sig vacker. Däremot kanske man kan ställa sig frågan om det verkligen är jag på bilderna, är det såhär jag vill framstå? Och till alla karlar undrar jag nu, hur ligger det till igentligen?                                                   \evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0